ForumAdasi.Com

ForumAdasi.Com (https://www.forumadasi.com/)
-   Aşk'a Dair Her Şey (https://www.forumadasi.com/aska-dair-her-sey/)
-   -   Sevgilim olsa güzel olurmuydu ? (https://www.forumadasi.com/aska-dair-her-sey/20354-sevgilim-olsa-guzel-olurmuydu.html)

Barisgzl1 23 Mayıs 2023 13:50

Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Arkadaşlar 13 yaşımdan beri sevgilim olmasını istiyorum güzel bişey mi ?

Kraliçe 23 Mayıs 2023 14:07

Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Hiç olmadığı için bişey diyemiyorum

OkyanusunKalbi 23 Mayıs 2023 14:35

Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Sevgilin olmasını istiyorsun ama kötü bir şey olduğunu mu düşünüyorsun; yoksa hâlâ bir sevgilin olmamasının başka nedenleri mi var?


SiyahSancaktaR 23 Mayıs 2023 14:51

Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Alıntı:

Barisgzl1 kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 137698)
Arkadaşlar 13 yaşımdan beri sevgilim olmasını istiyorum güzel bişey mi ?

Güzel kardeşim benim kendini böyle konuya sabitleme ..

Güzellik her alanda mevcuttur...

Yaşın çok genç hayatın baharındasın önünde uzun yıllar var..

Kalbinin sesini dinle zamanı gelince kendiliğinden oluşur..

Kendini geliştirmek gibi daha güzel alanlara yönel ...

baboli 23 Mayıs 2023 15:16

Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Alıntı:

Ada kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 137700)
Hiç olmadığı için bişey diyemiyorum

slmmmm

Eftamintokoftiden 23 Mayıs 2023 15:18

Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Alıntı:

baboli kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 137707)
slmmmm

:D sen adam değilsin.

baboli 23 Mayıs 2023 15:19

Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Alıntı:

Eftamintokoftiden kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 137709)


:D sen adam değilsin.

Dur be oğlummmm

Kraliçe 24 Mayıs 2023 08:50

Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
 
Alıntı:

baboli kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 137707)
slmmmm

Aleyküm selam


Saat: 11:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.