![]() |
Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Arkadaşlar 13 yaşımdan beri sevgilim olmasını istiyorum güzel bişey mi ?
|
Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Hiç olmadığı için bişey diyemiyorum
|
Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Sevgilin olmasını istiyorsun ama kötü bir şey olduğunu mu düşünüyorsun; yoksa hâlâ bir sevgilin olmamasının başka nedenleri mi var? |
Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Alıntı:
Güzellik her alanda mevcuttur... Yaşın çok genç hayatın baharındasın önünde uzun yıllar var.. Kalbinin sesini dinle zamanı gelince kendiliğinden oluşur.. Kendini geliştirmek gibi daha güzel alanlara yönel ... |
Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Alıntı:
|
Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Alıntı:
|
Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Alıntı:
|
Yanıt: Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?
Alıntı:
|
| Saat: 11:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.