![]() |
Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Vatanı biz mi koruyacağız.
Linç yiyebilirim ama ; Önce erkekler bedelli yapmak yerine doğru düzgün askerlik yapsın. |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Alıntı:
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Alıntı:
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Alıntı:
Bordo Bedelli yapmak herkese nasip olmaz :D |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Alıntı:
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Askerlik artık doğuda bazı noktalarda ''askerlik''.
Diğer şehirlerde boşa geçen zamandan başka bir şey değil.Dolayısıyla kadınlar okadar uzman askerin olduğu doğu illerde er olarak olamayacağına göre ( bu bile bile ölüme göndermek olur ) zorunlu askerlik kapsamına girmemeli. Üst düzey bayan komutanları kapsam dışı tutuyorum. |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
vallahi keşke yapsalar çok eğlenceli olur bence...
birazda biz darlayalım erkekleri askerlik anılarımızla |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Ne kızı. Erkekler için bile kalkmalı artık. Paralı ve gönüllü askerlik gelmeli.
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Keşke yapsaydık. Eminim bu ülke daha güzel olurdu o zaman.
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Kizlarda yapmali,bende komutan olmaliyim...Yandilar sonra ;hehehe;;hehehe;
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Türk kadını ve erkeği geçmişte olduğu gibi gelecekte de zaten vatanı için canını vermeye hazırdır.
Bunun orduya katılıp katılmaması ile alakası yok. Zorunlu olmamalı. Erkekler içinde kadınlar içinde. Verilecek Kısa bir askeri eğitim yeterli olacaktır. |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Yok anam olmaz. Gelgitlerimiz var bizim. Her ay o gelgitleri yaşadığımızı düşünün, savaş çıkar. Aynı koğuşta kızlar rekabet halinde olur, neler olacağını tahmin etmek zor gelir. Kan çıkar bence. |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Kızlar da askerlik yapmalılar.
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Erkekler ne işe yarıyor o zaman
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Olsa ilk gidenlerden biri olurdum herhalde
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Kızların askerlik yapmalarını doğru bulmuyorum.
|
| Saat: 09:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.