![]() |
Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı? Hiç kimse şoförlüğüne toz kondurmaz. Herkes iyi şoför olduğunu, trafik kurallarına uyduğunu söyler. Ama kazalar da ne hikmetse hiç bitmez :) |
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Yaşadığım ildekiler kesinlikle. Buraya farklı ilden ya da yurt dışından gelenler insanların kural tanımadan araba kullanmasından şikayetçi, bu durum da kazalar kaçınılmaz oluyor :)
|
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Olayda bu zaten. Halkımız her şeyi bildiğini sanır. En iyisini yaptığını sanır. Emparti yapmaz. Ben bilirim der. Emniyet kemeri takmaz, çünkü erkekliğine yedirmez. Veya ben iyi şöförüm bir şey olmaz der. Olmadı kaderde varsa olur yae der.
Trafikte olanların yüzde 70'i bu cehalette. Hali ile de kazaların ardı arkası kesilmiyor. |
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
sağdan sollayanlar usta şöförüm diyor.
|
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Ben genel olarak şoför koltuğunun yanında oturuyorum ve şoför arkadaşlarım değiştikçe piyasaya dalan canavar sayısı artıyor..
|
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Suçlu benim, itiraf ediyorum. Malı Arap Faik'ten alıyorduk. Karabük'te ikinci yükleme yapılıyordu. Adana'ya kadar da ben kullanıyordum kamyonu.
|
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Zamanında sınavda arabayı 2 cadde öteden döndürüp getirene ehliyet dağıttılar.Tabiki herkes usta şoför sanacak kendisini.
|
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Trafik canavarı olduğumu kabul ediyorum.
;kararsız; |
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Alıntı:
|
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Alıntı:
Boş alanda el freni çekmeyi ogretmeselerdi. ;cadı; |
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Alıntı:
İnsanların sosyal medya paylaşımlarının köküne iniyorlar artık. Katilleri, hırsızları sosyal medya paylaşımlarından buluyorlar :D |
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Alıntı:
;hehehe; |
Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Kuralları herkes bilir ama az sayıda kişi uyar.
|
| Saat: 09:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.