![]() |
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
@mamihlapinatapai Ben geldim.
Öncelikle tebrikler. Sorularımı da sorayım hazır gelmişken.
|
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
Hoş geldin balımm;couple; Haydi sırt sorrr Sevdiklerimi kaybetmek benim en büyük korkum. Çarpıcı bi insan değilim ama sinirlenince çok inat olurum . O inatlıkta kalmadı yaaa Yaşlandıkça keskin çizgilerim olmamaya başladı |
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
İçindeki çocuk hiç büyümesin. Etrafına mükemmel enerji veriyorsun. ;kalem; |
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
|
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
|
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
Şükür yaaa En yakın arkadaşımı doğurmuşum ;hug; |
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Heyırlı ossun. Konuda sohpet yasaque. Haberiniz ola. Bana yetkilerimi kullandırtmayın.
|
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
|
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
|
Yanıt: 4. Haftanın Konuğu mamihlapinatapai
Alıntı:
|
| Saat: 21:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.