![]() |
Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var
Selam, kendi işimi yeni kurdum sayılır. Bu zamana kadar ben ve kardeşim mağazayı çekip çevirdik. Şimdi ise işleri biraz büyüttük ve yeni çalışanlar alıcaz. Onlara yemek ücretini nakit olarak mı versek yok sa yemek kartı olarak mı versek. Hala bunu düşünüyoruz. Hangi daha pratik ve iyi olur sizce?
|
Yanıt: Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var
Selamlar, tebrik ederim.umarım işleriniz şimdiki gibi güzel gider. Bizde ilk önce fiş karşılığı ödeme yapıyorduk ama kısa zamanda bunun pek de mantıklı olmadığını gördük. Operasyonel olarak yoruluyorduk. Sonrasında bir çalışanımız Edenred ticket restaurant yemek kartını önerdi geçtik. Ederned kart her yerde geçtiği için de yemek seçimi konusunda da sorun yaşamıyolar.
|
Yanıt: Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var
Herkes nakit ister ama bu nakit her zaman maaşın için kaybolur gidir. Kimisi kredi kartı borcunu öder kimisi farklı bir ihtiyacını karşılar. Yani çalışanlar düzgün beslenemeyebilr ya da öğün atlayabilir. Yemek kartı her zaman daha mantıklı.
|
Yanıt: Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var
Bende bi işverenim ve yemek kartı kesinlikle çok daha mantıklı. Biz de edenred kullanıyoruz çok ilgililer. Çalışanlarımız ise çok memnun.
|
Yanıt: Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var
Edenred’in geçtiği yerler çok iyi. Uygulmasının kullanımı da çok kolay.
|
Yanıt: Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var
Bilgiler için teşekkürler. Bnece düşünmeye bile gerek kalmadı.
|
| Saat: 10:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.