@Albatros siyaseti takip eden, anlamaya çalışan, kafa yoran biri değilim. Ama senin dediğin gibi artık o kadar göz önünde yaşıyorlar ve rahatlar ki, hiç siyaseti bilmeyen, anlamayan biri bile artık şu durumu fark eder.
Dalga geçiyorlar sanki bizimle. Bu durum nereye gidecek, sonu nereye varır, fikir yürütemiyorum. Kapalı kapılar ardında neler dönüyor kimbilir.


3Beğeniler












Ağaç şeklinde