İbn-i Ömer (ra) anlatıyor:
“Resulullah (asm) abdest alan bir adam görmüştü:
“İsraf etme! İsraf etme!” buyurdular.”
Peygamberimiz (asm) denizin kenarında bile olunsa, suyun israf edilmemesini söylemiştir
Peygamber (asm), abdest almakla olan Sad’ın yanına uğradı ve ona:
“Nedir bu israf?” dedi. O:
“Abdestte de israf olur mu?” deyince;
Şöyle buyurdu:
“Evet. Akarsuyun kenarında bulunsan bile suyu israf etme!”
Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar!
Yaşasın tam bağımsız ruh hastası Beşiktaşlı'lar!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.