Tekil mesaj gösterimi
Alt , 13:50   #1
Çevrimdışı
Avatarsız Forum Üyesi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Standart Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?

Sevgilim olsa güzel olurmuydu ?

Arkadaşlar 13 yaşımdan beri sevgilim olmasını istiyorum güzel bişey mi ?

  Alıntı