Konu
:
Hayat şartları nedeniyle hapishane veya tımarhane de yatsam dediğiniz oldu mu?
Tekil mesaj gösterimi
16 Aralık 2024
, 22:41
#
2
Çevrimdışı
MaVi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Yanıt: Hayat şartları nedeniyle hapishane veya tımarhane de yatsam dediğiniz oldu mu?
Yok çok şükür demedim.
Eger olurda bakışım sana degerse
Alıntı
MaVi
Kullanıcı profil bilgilerini göster
MaVi nickli kullanıcıya mesaj gönder
MaVi - Daha fazla Mesajını bul