Yanıt: Borç veripte alamadığınız oldu mu?
Borç veripte alamadığınız oldu mu?
Bir süredir prensip edindim, kimseye borç vermiyorum. Bu, geri gelmesi gelmemesi meselesi değil. Aradaki samimiyeti olumsuz yönde etkiliyor, karşıdaki kişiye mahçubiyet hissi yüklüyor. O yüzden gerek yok.
- When injustice becomes law, resistance becomes duty.
|