Tekil mesaj gösterimi
Alt , 03:23   #3
Çevrimdışı
MaVi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Standart Yanıt: Bir su damlası...

Bazen sadece anı yaşamak gerek..
Bırakın 1 dakika sonra ne olacağını hayat düşünsün...
Yaşamın nabzına göre şerbet yapmayı bilmelisin.
Korkmamalısın üzülmekten, sürünmekten.
Vakit geldiğinde gülmeyi, kahkahayı, neşeyi ..

Eger olurda bakışım sana degerse
  Alıntı