Tekil mesaj gösterimi
Alt , 11:47   #1
Çevrimdışı
Avatarsız Forum Üyesi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Standart Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var

Yemek ücreti konusunda yardıma ihtiyacım var

Selam, kendi işimi yeni kurdum sayılır. Bu zamana kadar ben ve kardeşim mağazayı çekip çevirdik. Şimdi ise işleri biraz büyüttük ve yeni çalışanlar alıcaz. Onlara yemek ücretini nakit olarak mı versek yok sa yemek kartı olarak mı versek. Hala bunu düşünüyoruz. Hangi daha pratik ve iyi olur sizce?

  Alıntı