Yanıt: Kışın karanlıkta işe/okula gitmek
Kışın karanlıkta işe/okula gitmek
İlkokulda sabahçıydım o zamanlar servis beklerken hava zifiri karanlık olurdu. Bizimkiler beni 3 te kaldirip hazirlandirip aşağiya servise bindirdikleriji hatırliyorum
ne günlerdi..
|