ForumAdasi.Com

ForumAdasi.Com (https://www.forumadasi.com/)
-   Forum Anketleri (https://www.forumadasi.com/forum-anketleri/)
-   -   Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı? (https://www.forumadasi.com/forum-anketleri/6063-turkiyede-kizlar-icin-de-askerlik-yapmak-zorunlu-olmali-mi.html)

MaVi 01 Nisan 2023 01:40

Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
 
Kizlarda yapmali,bende komutan olmaliyim...Yandilar sonra ;hehehe;;hehehe;

Roman 01 Nisan 2023 17:41

Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
 
Türk kadını ve erkeği geçmişte olduğu gibi gelecekte de zaten vatanı için canını vermeye hazırdır.
Bunun orduya katılıp katılmaması ile alakası yok. Zorunlu olmamalı.
Erkekler içinde kadınlar içinde.
Verilecek Kısa bir askeri eğitim yeterli olacaktır.

OkyanusunKalbi 01 Nisan 2023 18:52

Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
 
Yok anam olmaz. Gelgitlerimiz var bizim. Her ay o gelgitleri yaşadığımızı düşünün, savaş çıkar. Aynı koğuşta kızlar rekabet halinde olur, neler olacağını tahmin etmek zor gelir. Kan çıkar bence.

Şöyle dialoglar yaşanır.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

mak res 25 Haziran 2023 00:31

Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
 
Kızlar da askerlik yapmalılar.

Candy 31 Temmuz 2023 12:56

Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
 
Erkekler ne işe yarıyor o zaman

Hesna 27 Ekim 2023 04:03

Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
 
Olsa ilk gidenlerden biri olurdum herhalde

Frostmourne 29 Mayıs 2025 11:06

Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
 
Kızların askerlik yapmalarını doğru bulmuyorum.


Saat: 09:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.