![]() |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Kizlarda yapmali,bende komutan olmaliyim...Yandilar sonra ;hehehe;;hehehe;
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Türk kadını ve erkeği geçmişte olduğu gibi gelecekte de zaten vatanı için canını vermeye hazırdır.
Bunun orduya katılıp katılmaması ile alakası yok. Zorunlu olmamalı. Erkekler içinde kadınlar içinde. Verilecek Kısa bir askeri eğitim yeterli olacaktır. |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Yok anam olmaz. Gelgitlerimiz var bizim. Her ay o gelgitleri yaşadığımızı düşünün, savaş çıkar. Aynı koğuşta kızlar rekabet halinde olur, neler olacağını tahmin etmek zor gelir. Kan çıkar bence. |
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Kızlar da askerlik yapmalılar.
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Erkekler ne işe yarıyor o zaman
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Olsa ilk gidenlerden biri olurdum herhalde
|
Yanıt: Türkiye'de kızlar için de askerlik yapmak zorunlu olmalı mı?
Kızların askerlik yapmalarını doğru bulmuyorum.
|
| Saat: 09:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.