Askerlik artık doğuda bazı noktalarda ''askerlik''.
Diğer şehirlerde boşa geçen zamandan başka bir şey değil.Dolayısıyla kadınlar okadar uzman askerin olduğu doğu illerde er olarak olamayacağına göre ( bu bile bile ölüme göndermek olur ) zorunlu askerlik kapsamına girmemeli.
Üst düzey bayan komutanları kapsam dışı tutuyorum.


1Beğeniler












Ağaç şeklinde