Yanıt: Herkes trafik kurallarına uyduğunu düşünüyorsa, kim bu trafik canavarı?
Alıntı:
Fiona kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
(Mesaj 41729)
Şoför koltuğuna oturduğum zaman kendimi mutlu hissediyorum ve canavarlık yaptığım doğrudur.
Boş alanda el freni çekmeyi ogretmeselerdi.
;cadı;
|
Canım sen yine de her yerde söyleme bunları aleyhine delil sayarlar falan ;gülüş;
İnsanların sosyal medya paylaşımlarının köküne iniyorlar artık. Katilleri, hırsızları sosyal medya paylaşımlarından buluyorlar :D
|