@rainbow6 ben zamlara bir şey demiyorum, haddinden fazla gereksiz yapılan stokçuluktan bahsediyorum ve fırsatçılıktan... Raflarda ki ürünleri zam yapılacakken depoya çeken kişiler masum değil benim gözümde.
2021 de döviz fırladı diye yapılan zamları, dolar birden 11'lere düştüğünde kimse fiyat indirdi mi?
Dediğim gibi baştan aşağı hepsi suçlu...
Hepsi birbirine pislik atıyor, hepsi aynı geminin yolcusu...
Olan bize oluyor.


7Beğeniler












Ağaç şeklinde