Alıntı:
|
Ülkemizin halkına anca bunlar gider . Fazlası zarar. Zira en ucuzu bunlar !!.Keten güzeldir bu arada. Özellikle gömlekleri. Ben gömlek sevmem o ayrı .Yüzde yüz ve kaliteli pamuk ürünlerde şahane oluyor. Ama fiyatı da bir o kadar pahalı . |
Alıntı:
|
Bir dönem ipek karışımlı bayan şallarımız olurdu.Müşteriler mest olurdu o dokusuna.
Yün kışın ürünlerimizin %60'ında olur ancak bir de yün gibi dokunan ve yün hissi veren akrilik kumaş vardır.Bu sebeple ürün içeriğini okumak önemli. Keten deyim yerindeyse yaz aylarında tiril tiril giyebileceğiniz serin tutan bir türdür. Size önerebileceğim,burada söz edilmemiş bir kumaş daha var.Çok rahat hissedeceğiniz,görsel olarak da harika bir kumaş,tencel.Dökümlü,şık görünen,dayanıklı ve yumuşak dokuludur. |
Personel indirimi yapsanıza bana.
Bu ara alışveriş yapasım var


7Beğeniler



. Fazlası zarar. Zira en ucuzu bunlar !!.








Ağaç şeklinde