![]() |
Şahan Gökbakar'ın villası mühürlendi
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Yanıt: Şahan Gökbakar'ın villası mühürlendi
Adamın açıklamasını okudum da eğer saraya gitmeye devam etseydi villasının lafını bile yapmazlardı.
Adam ilanda görüp almış. Tek bir çivi bile çakmamış. Hatta alırken bin kere sormuş. Bir olayı var mı, sıkıntı olur mu diye sıkıntısız denmiş. Ee zaten yapı kayıt belgelerini almış. Nasıl oluyor da kaçaksa bunlar veriliyor o da ayrı bir olay. Not: Bu arada bu sit allanı olayı sıkıntı. AKEPE kafasına göre sit alanlarını normal yapıp inşaat yapıyorlar vs. Bugün arkadaşım aradı. Arsaları varmış. Sit alanı olmuş :D. Hali ile alım satımda sorun olabilir diyor :). Harbi benim arsam var mesela, sit alanı oldu. Akıbeti ne olur ??. Arkadaşa bir avukat satarız demiş ama yüzde 7 alırım demiş :)). Aklıma geldi yazarken :D. sana da sorayım. Merak ettim. @Regex |
Yanıt: Şahan Gökbakar'ın villası mühürlendi
Orman yangınlarını ve tahriplerini eleştirip neden öyle bir lokasyondan villa alıyor ozaman?Villanın yerine bakın.Mesele yapı izini verilmiş olması değil.
|
| Saat: 11:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.