Alıntı:
|
Ne güzel yapmışlar. Üzmeyin Adana insanlarını
![]() |
konuyu açarken aklımdan geçtiniz
etiketlemeyi düşündüm sonradan vazgeçtim ... geçende de anons verdiler güneşe ateş açmayın diye dimi dimi bencede üzmesinler adana ve çukurova çocuklarını


1Beğeniler












Ağaç şeklinde