Alıntı:
|
Sevdiklerinle birlikte, sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yaşlar dilerim @Regex Aramıza dönmüş olman da sana değil bize hediye olmuş gibi oldu ama ![]() Neyse bu kadar yeterli doğum günü kutlaması ya, zaten döndüğüne göre, uğraştırma bizi kutlamayla falan ![]() Gelirken pastanı da alıp gelseydin ya, yerdik. Malum ekonomik kriz, pasta fiyatları da aldı başını gitti. Cep delik, cepken delik ![]() ![]() Sihirli annemin filmi de çekildiğine göre oradan esinlenerek, zaman geriye aksın diyorummm ve üstteki yazdıklarımı aslında yazmadım, şu an onlar yok, ben yazmadım, sende okumadın ![]() ![]() Pastayı çok sevdiğim için sana bir dilim pasta bıraktım Ekonomik krizden değil. Hem hayat paylaşınca güzel diye bir motto var Ayrıca kıymetini bil bu dilimin, başkası olsa bırakmazdım Mumunu üfle (pardon maytapını) ve bir dilek tut, şimdi bu tek maytap ne diye içinden geçiriyor olabilir ve cimri bir mum bile koymamış diye düşünebilirsin, 30'unu geçtiğin için 30 küsür mumu sığdıramam şimdi, o bir maytapla idare et ![]() Şaka bir yana, iyi ki doğdun ve iyi ki varsın @Regex Seninle ilgili düşüncelerimi sende, herkeste biliyor. Ki bir tek ben değil seni seven herkes böyle düşünüyor biliyorum. Seni tanıdığıma hiçbir zaman pişman olmadım. Çünkü hiçbir zaman hayal kırıklığına uğrayacağım bir yanlışını görmedim. Mertsin! Güvenilirsin! Gerçi bu kelimeler belki baktığında klişe kelimeler ama bu devirde mert adam kalmadı ya... Bu yüzden üstüne basa basa özellikle vurguluyorum. Seni tanıyanlarda, bilenlerde, dostluğunun onlar için değerini çok iyi biliyorlardır. Çünkü sen sevdiklerinin her zaman yanında olan birisin. Sana herkesten çok güvendiğimi de biliyorsun. Uzakta da olsan, biliyorum bir derdim sıkıntım olduğunda kapını çalabilirim. Dinlersin, anlarsın. Sen eskiden de iyi bir sırdaştın benim için, hala öylesin ![]() Belki şu sanalda, sahteliklerden uzak, hiçbir şeyi sahte olmayan istisna kişilerdensin. Zaten önemli olanda bu kendin olabilmek... Sen kendin olduğun sürece hiçbir şey seni eğip bükemez. Zaten bükemiyor da. Bu yüzden diyorum ya "adam gibi adam" tabirinin karşılığısın. Hayat hep, sana gönlünden geçen güzellikleri sunsun... Hep mutlu ol e mi ![]() ![]() Ve sırada Rıgıdı Rıgıdı Datta var, oynamayı sevenleri piste alalım... ![]() ![]() |
Sihirli Annem falan bilmem ben. Bizim zamanımızda bi' tek Ruhsar vardı yeğen. Yaşlıyım ben, uğraştırmayın beni.
Ha; zaman makinesine atıf yapacaksak Back to the Future ya da en olmadı Arif V 216 deyip gönlümü çalabilirdin...
"Pastanın son dilimine kadar yerdim, son dilimi de sana bırakmazdım" olayı külliyen yalandır. Kaç kez birlikte yemek ve tatlı yedik, istisnasız hepsinde de sen bitiremedin; sonra ben senden artanları da yedim asdjhajsdjs
Millet bilmiyor diye niye kandırıyon insanları? Ayıp değil mi? 
---
Hakkımdaki güzel düşüncelerin, beni tanımlayan sözcüklerin için teşekkür ederim. Beni sen ve bilmesi, tanıması gerekenler bilip, tanıyorsunuz. Kimseye kendimi anlatma ya da tanıtma gayesinde olmadım. Çünkü ne yaparsan yap, ne anlatırsan anlat; karşındakinin anlayabildiği kadarsındır. O nedenle beni bilen iyi, bilmeyen kendi gibi bilir. Aynı dili konuşabileceğim, aynı etik ve ahlâki normları karakterine sirayet ettirebilmiş insanları anlamak ve bu insanlarca anlaşılabilmek aslolan benim için.
Seninle ilgili düşüncelerimi bilahare 2023 yılında üye sözlüğüne yazmıştım. Bu düşüncelerim hiçbir zaman değişmeyecek ve beni en mutlu kılan şeylerden biri de yukarıdaki paragrafta belirttiğim o güzel insanların en başında senin yer alıyor oluşun. Sen de iyi ki varsın, iyi ki kesişmiş yollarımız. Kaderimi kesiştirmeyi düşünmüş ve dilemiş olduğum tek insan olarak da kalacaksın. Hayat sana da hep karakterin gibi adil, kalbin gibi güzel, ruhun gibi eşsiz, yüreğin gibi ürkek davransın e mi?
Alıntı:
Bu doğum günü mesajına şöyle başlamak istiyorum; Hayat bazen çok ilginç tesadüflerle başlar. Bazen bir selamla, bazen sadece bir yorumla ya da basit bir konuşmayla. Biz de belki uzun zamandır aynı forumlarda denk gelmiş, birbirimizin farkında olmuş ama gerçek anlamda tanışmamız zaman almış insanlardanız. Ama zaman, çoğu şeyin en güzel tanığıdır. Zamanla kurulan bağlar daha sağlam, daha içten ve daha değerlidir. Ve ben bugün sana bu mesajı yazarken, seni tanıdığım için gerçekten mutlu olduğumu tüm samimiyetimle belirtmek isterim. |
Hayatın zorlayıcı yönleri olduğu muhakkak, hak veriyorum. Ancak bu zor hayatları anlamlı ve çekilebilir kılmamızı sağlayan şeyler de biriktirdiğimiz güzel anılarla birlikte hayatımıza dokunan güzel insanlardır diye düşünüyorum. Bu bağlamda ben de iyi kilerine katılıyorum, sen de iyi ki varsın ^^
Alıntı:
|
Sevgili Regex;
Dogum günün kutlu olsun,nice senelere tüm sevdiklerinle birikte..Tüm istediklerin seni bulur umarim,her sey hep gönlünce olsun... ![]() |
Alıntı:
|
@Regex Doğum günün kutlu olsun sevgili kadim Dsotum değerli Üstadım ..
Kalbi samimiyetimle iyiki varsın ![]() |
Buradan da teşekkür ederim Ela.
Alıntı:
|
Yine en güzel doğumgünü mesajını @Zeze'den almış @Regex efendi.Sonra da @Jayus ' dan almış.
İnsanların forum vb. platformlardan birilerini tanıyıp uzuuuun yıllar arkadaş,dost kalması imkansıza yakındır.Biz bu imkansızlığı önce @Regex sonra @Zeze ile aştık.Müthiş anılar biriktirdik... Ongun ; çok zeki , müthiş derecede düşünceli biridir.Bunca zaman sonra buralardaysam bunun ilk nedeni Ongundur. Ne diyelim güzel insan,iyi ki doğmuşsun,iyi ki yıllar yıllar önce tanışmışız... |

Eyvallah kardeşim, güzel dileklerin kalbinin güzelliğinden. Bu temenniler; benden de sen ve sevgili eşin için gelsin.
Alıntı:
|
@Regexd ogum günün kutlu olsun,nice senelere tüm sevdiklerinle birikte...
|


19Beğeniler





















Ağaç şeklinde