Forum Logo  

Anasayfa Forum Duyuruları Yönetim İletişim
 -
Geri Git   ForumAdasi.Com > Yaşam ve Eğlence > ForumAdası Sözlük

ForumAdası Sözlük Her türlü şey, interaktif sözlüklerin formatı gözetilmek kaydıyla yorumlanabilir ve tanımlanabilir. En özgür sözlük!


Marketlerde Başlayan Erdoğan ve Bahçeli Sayesinde Akımı

Her türlü şey, interaktif sözlüklerin formatı gözetilmek kaydıyla yorumlanabilir ve tanımlanabilir. En özgür sözlük!


Kullanıcı Etiket Listesi

Like Tree7Beğeniler
  • 1 Post By OkyanusunKalbi
  • 1 Post By Zeze
  • 2 Post By OkyanusunKalbi
  • 1 Post By Eftamintokoftiden
  • 1 Post By hasnicktir
  • 1 Post By rainbow6

 
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Alt , 22:23   #4
Çevrimdışı
rainbow6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Standart Yanıt: Marketlerde Başlayan Erdoğan ve Bahçeli Sayesinde Akımı

Alıntı:
Zeze kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı göster

Ürünlerin pahalılığı insanlardan da kaynaklı. Neden her asgari ücret veya ek zamlar sonrası ürünlerin fiyatı artıyor.

Misal o kadar stok yapıyorlar ki, pahalanan ürünleri kimse almayınca, koli koli ürünlerin tarihlerinin dolmasına 15-20 gün kalınca ve hatta tarihleri geçince, indirim adı altında insanlara satmaya çalışıyorlar.

Asgari ücretin artması demek her şeyin ücretinin artması demektir.

Marketteki kasiyerin, müdürün. O markete ürün getiren şöförün. O marketin deposundaki çalışanların. O depoya ürün üreten fabrikadaki çalışanlar .

O yüzden asgari ücret arttırmak ekonomiye darbedir aslında. Asgari ücret kadar ücretler artar. Burada insanın ve marketin suçu yok. Yönetenlerin var.

Sen asgari ücreti yüzde 50 arttırırsan, fiyatlardfa yüzde 35-75 arası artar. Buna ekonomi bilimi diyoruz. Şaşmaz bir düzendir . Elindeki bir şeyi yere atınca "aa niye düştü" diyor musun hiç.

Ayrıca stokta olayında ise "yerine koyma" olayı vardır. Yani adam 5 liraya aldı. 7 liraya satıyor. Sonra yine 5 liraya alıyor. Ama ürün 7 lira olunca bu adam nasıl 5 liraya satsın. 5 liraya satarsa, ürünü 7 liraya alacak ve batacak . Hatta ürünü alamayacak bile.

Evet, fırsatçılıkta var ama o epey az. Maliyetler korkunç şekilde yükselmişken, şu fiyatlar maalesef az bile.

++

Olay şahane zaten. İktidarın mücadele edemediği tek şey orantısız zeka .
Bunu yapanı gözaltına aldılar ama akım daha da yayıldı.

Fiyatlar pahalı denmesine bile tahammülleri yok. Hemen her defasında dediğini diyeceğim ve her defasında diyeceğim. İnce gibi saray aparatlarına itimat etmeyin. Birlikte kazanacağız diyen muhalefete vurun mührü ki, şu karanlık az da olsa aydınlığa ulaşsın.
OkyanusunKalbi bunu beğendi.

------------------------------------------------------
“İnançlarınız sizi iyi bir insan yapmaz, davranışlarınız yapar.”
------------------------------------------------------
  Alıntı
 

İçeriği Sosyalleştir

Etiketler
akımı, bahçeli, başlayan, erdoğan, marketlerde, sayesinde


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 

Gönderme Kuralları
Konu açma yetkiniz yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti ekleme yetkiniz yok
Mesaj düzenleme yetkiniz yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Saat: 07:42.

Forum Bilgileri
Hukuki Aydınlatma Metni
ForumAdası, tüm hakları saklıdır. ForumAdası®©2022-2026

Kurucu: Jön TüRk
Geliştiriciler: Regex & Cry
Tasarımcı: Mango

Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.
ForumAdası; internet ortamında kullanıcıların içerik üretmelerine, bu içeriklerin de önceden onaya tabi tutulmaksızın yayımlanabilmesine olanak sağlayan bir forum sitesidir. Forum siteleri, tıpkı sosyal medya ve interaktif sözlükler gibi 5651 sayılı kanunun 2. maddesinin 1. fıkrasının "m" bendine göre Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermekte olan, hizmet ve içerikleri barındıran sistemleri sağlayan veya işleten platformdur.
5651 sayılı kanunun 5. maddesine göre yer sağlayıcı, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Başka bir deyişle ForumAdası üzerinden yapılan yazılı, görsel ya da işitsel paylaşımlardan doğabilecek yasal sorumluluk, mezkur içeriği paylaşan ForumAdası üyesi gerçek kişilere aittir. İlgili kanunun anılan maddesinin 2. fıkrasında da çok açık bir biçimde öngörüldüğü üzere; yer sağlayıcı, yer sağladığı hukuka aykırı içerikten, ceza sorumluluğu ile ilgili hükümler saklı kalmak kaydıyla, bu Kanunun 8 inci ve 9 uncu maddelerine göre haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak imkân bulunduğu ölçüde hukuka aykırı içeriği yayından kaldırmakla yükümlüdür.
Açıklanan hukuki dayanaklar temelinde, hak ihlâli iddiasında bulunan hak sahipleri İLETİŞİM linkinden yer sağlayıcı ForumAdası yöneticilerine ihtarda bulunarak bahse konu hususu tebliğ etmeleri halinde incelemeler yapılıp, en geç 2 gün içerisinde gerekli işlemler tesis edilecektir.

5101 sayılı yasayla degişik 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince ForumAdası üzerinde telif hakkı bulunan MP3, video vb. eserlerin paylaşımı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hak sahipliği verilmiş olan MÜ-YAP tarafindan yasaklanmış olup, yasal işlem olması halinde, paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kurum ile paylaşılacaktır.