Alıntı:
|
Van/Erciş olarak gittim ama sağa sola gittik
Askerlik anılarımı burada yazma imkanım çok fazla yok ama sadece şunu diyebilirim 19 yaşında gittim ve soğuktu bu kadar diyebilirim. Sen bende çoğu insanın buraya gelme sebebisin @Dua ' çok ılımlı bir havan var pozitif yapın sayesinde insanlarla çok kolay anlaşabiliyorsun. Daha çok tanımak istediğim insanlardansın. ![]() Benim konuda kendinden bahsettirmen beni ayrıca düşündürmedi değil ama ![]() İlerleyen zamanlarda burada olur fırsat bulursam bende senin konulara yanlıcam ![]() |
)Teşekkür ederim güzel sözlerin ve cevapladıgın için.


31Beğeniler














Ağaç şeklinde