Fanatik olmayan bir Galatasaraylı olarak şampiyonluğumuzu kutlarım.
Çocukken fanatiktim
Abimle futbolcu kartlarımız vardı. Tüm oyuncu isimlerini bilirdim.
Şimdi değilim Ama kazanmasına sevindim yani, rengimiz belli olsun
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Yanıt: Canım da Sensin Cim Bom Bom! (5 Yıldız Aşkına)
Alıntı:
Zeze kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Çocukken fanatiktim
Abimle futbolcu kartlarımız vardı. Tüm oyuncu isimlerini bilirdim.
Şimdi değilim Ama kazanmasına sevindim yani, rengimiz belli olsun
Seninle hiç konuşmadık sanırım bu konuları, ilginç. Ben de çocukken öyleydim. Hatta şu meşhur Galatasaray - Arsenal maçını -hani şu penaltılarla alıp UEFA kupasını aldığımız- üç teyp kasetine kaydetmiştim. Maç uzayınca tek kasete sığmamıştı yani.
Ben de ezbere bilirdim, hatta uydurma maç anlatımları yapardım. Sanki telefon bağlantısı yapılmışçasına olsun diye de evde bebek telsizleri vardı; record'a basıp, birini teybin yanına koyup, içeri gidip kapıyı kapatıp oradan anlatıp kaydederdim. Arkasına da farklı radyodan kaydettiğim saha efektini eklerdim ki gerçek maç ambiyansı olsun. Bunları yaparken 9-10 yaşındaydım. İleride nasıl bişi olacağım o zamandan belliymiş.
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Yanıt: Canım da Sensin Cim Bom Bom! (5 Yıldız Aşkına)
Alıntı:
Regex kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Seninle hiç konuşmadık sanırım bu konuları, ilginç. Ben de çocukken öyleydim. Hatta şu meşhur Galatasaray - Arsenal maçını -hani şu penaltılarla alıp UEFA kupasını aldığımız- üç teyp kasetine kaydetmiştim. Maç uzayınca tek kasete sığmamıştı yani.
Ben de ezbere bilirdim, hatta uydurma maç anlatımları yapardım. Sanki telefon bağlantısı yapılmışçasına olsun diye de evde bebek telsizleri vardı; record'a basıp, birini teybin yanına koyup, içeri gidip kapıyı kapatıp oradan anlatıp kaydederdim. Arkasına da farklı radyodan kaydettiğim saha efektini eklerdim ki gerçek maç ambiyansı olsun. Bunları yaparken 9-10 yaşındaydım. İleride nasıl bişi olacağım o zamandan belliymiş.
Futbol üzerine konuşmadık hiç çünkü güncelde çok takip etmediğimiz için olabilir
Senle eski tip kaset çalar muhabbeti yaptığımız zaman, kayıt yaptığından bahsetmiştin ama maç için olanını bahsetmemiştin o kısmı hatırlayamadım
O yaşlardan baya cevherler varmış sende Ama bir tek müzik anlamında değil bu. O zamanlardan başka ilgi alanlarını da bildiğim için. Yani pasif kalmamışsın, bu güzel bir şey bence, merak etmen, kurcalaman, araştırman
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Yanıt: Canım da Sensin Cim Bom Bom! (5 Yıldız Aşkına)
Alıntı:
Zeze kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Futbol üzerine konuşmadık hiç çünkü güncelde çok takip etmediğimiz için olabilir
Senle eski tip kaset çalar muhabbeti yaptığımız zaman, kayıt yaptığından bahsetmiştin ama maç için olanını bahsetmemiştin o kısmı hatırlayamadım
O yaşlardan baya cevherler varmış sende Ama bir tek müzik anlamında değil bu. O zamanlardan başka ilgi alanlarını da bildiğim için. Yani pasif kalmamışsın, bu güzel bir şey bence, merak etmen, kurcalaman, araştırman
İlker Yasin taklidi de yapardım ben. O zaman anlatımları çok meşhurdu. Milli maçların ve Avrupa'da vs. bir Türk takımı mücadele edecekse, maçı İlker Yasin anlatırdı.
Bir de efsane "Eyvah! Shevchenko... Çocuklar, döndürmeyin! Eyvah!" muhabbeti vardı ki onu hâlâ günlük yaşamda kullanırım yeri geldiğinde. Bu videoya almamışlar.
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Yanıt: Canım da Sensin Cim Bom Bom! (5 Yıldız Aşkına)
Alıntı:
Regex kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
İlker Yasin taklidi de yapardım ben. O zaman anlatımları çok meşhurdu. Milli maçların ve Avrupa'da vs. bir Türk takımı mücadele edecekse, maçı İlker Yasin anlatırdı.
Bir de efsane "Eyvah! Shevchenko... Çocuklar, döndürmeyin! Eyvah!" muhabbeti vardı ki onu hâlâ günlük yaşamda kullanırım yeri geldiğinde. Bu videoya almamışlar.
Eminim güzel yapıyorsundur. Çünkü bir çok taklidi yaptığını biliyorum, hatta arasında Fatih Terim de var, yapmıştın bana eskiden.
Aklıma bir şey geldi, isteğim ne kadar etkili olur bilmiyorum ama hazır Gs şampiyon ve yarın da Gençlik ve spor bayramı.
Bu bahsettiğini veya Fatih Terimden bir taklit yapamaz mısın, atsan buraya
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere gizlidir.
Yanıt: Canım da Sensin Cim Bom Bom! (5 Yıldız Aşkına)
Alıntı:
Zeze kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Eminim güzel yapıyorsundur. Çünkü bir çok taklidi yaptığını biliyorum, hatta arasında Fatih Terim de var, yapmıştın bana eskiden.
Aklıma bir şey geldi, isteğim ne kadar etkili olur bilmiyorum ama hazır Gs şampiyon ve yarın da Gençlik ve spor bayramı.
Bu bahsettiğini veya Fatih Terimden bir taklit yapamaz mısın, atsan buraya
Her zaman söylediğim gibi seni kıracağıma @Cry'ın kafasını kırarım. Bi' Fatih Terim yapalım madem.
Şuradaki açıklamasını baz aldım ki çift anlam olsun. Sonunu da Fatih Terim İngilizcesiyle bitirdim.
Altyapı bilgilerini okuduğunuz vBulletin yazılımı ForumAdası üzerinde lisanslı kullanılmaktadır.
ForumAdası; internet ortamında kullanıcıların içerik üretmelerine, bu içeriklerin de önceden onaya tabi tutulmaksızın yayımlanabilmesine olanak sağlayan bir forum sitesidir. Forum siteleri, tıpkı sosyal medya ve interaktif sözlükler gibi 5651 sayılı kanunun 2. maddesinin 1. fıkrasının "m" bendine göre Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermekte olan, hizmet ve içerikleri barındıran sistemleri sağlayan veya işleten platformdur. 5651 sayılı kanunun 5. maddesine göre yer sağlayıcı, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Başka bir deyişle ForumAdası üzerinden yapılan yazılı, görsel ya da işitsel paylaşımlardan doğabilecek yasal sorumluluk, mezkur içeriği paylaşan ForumAdası üyesi gerçek kişilere aittir. İlgili kanunun anılan maddesinin 2. fıkrasında da çok açık bir biçimde öngörüldüğü üzere; yer sağlayıcı, yer sağladığı hukuka aykırı içerikten, ceza sorumluluğu ile ilgili hükümler saklı kalmak kaydıyla, bu Kanunun 8 inci ve 9 uncu maddelerine göre haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak imkân bulunduğu ölçüde hukuka aykırı içeriği yayından kaldırmakla yükümlüdür. Açıklanan hukuki dayanaklar temelinde, hak ihlâli iddiasında bulunan hak sahipleri İLETİŞİM linkinden yer sağlayıcı ForumAdası yöneticilerine ihtarda bulunarak bahse konu hususu tebliğ etmeleri halinde incelemeler yapılıp, en geç 2 gün içerisinde gerekli işlemler tesis edilecektir.
5101 sayılı yasayla degişik 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince ForumAdası üzerinde telif hakkı bulunan MP3, video vb. eserlerin paylaşımı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hak sahipliği verilmiş olan MÜ-YAP tarafindan yasaklanmış olup, yasal işlem olması halinde, paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kurum ile paylaşılacaktır.