Alıntı:
|
@Fiona'yı burada tanıdım. Hakkında çok fazla bir şey bilmiyor olsam da, forumda ki samimiyeti, enerjisi hepimizi neşelendiriyor.
Onun da haksızlıklara tahammülü yok. Fiona ile sohbet etmek keyifli. Duyarlı bir kişiliği de var aynı zamanda. Samimi olmayan insanlar kendini belli ediyor zaten, direk alıyorsun o negatif enerjiyi. Soğuk biri değil, sıcak, içten. Seni tanıdığıma memnun oldum Fiona ![]() Buradan da, tekrar doğum gününü kutluyorum, doğum günü kızı ![]() |
İyi ki tanıdım seni.
Senle yapılan sohbete paha biçilemez.


19Beğeniler














Ağaç şeklinde